WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


bELasAn kAsIhAn !
Sabtu, 13 Ogos 2011 | 0 comments
heyy , attention !! aku na bg salam nirhh !!
ASSALAMUALAIKUM !! haa~ lega sikit da bg salam ..
uwkeyhh2 ,, ari nirhh aku na cter pasal PEMINTA BELAS KASIHAN !!
ha3 ,, kal0e da mke aku ,, dax urhh mntarq belas kasihan !! memang ta lar ken ..
ap lar ,, mntarq mke belas kasihan kat aku !! nirhh aku bg !!


          

                    nahh , amex kaw !!!!

ha3 .. tuh r kaw ,, sper soh kaw mntarq belas kasihan nuns aku !! ken da dpat !!
aku ta soh plak kaw mntarq at saper2 ken ,, kaw tuh rajin sgt na mntarq belas kasihan dri aku !!
aku rase ,, owank len p0wn ta na lar dengan mke belad kasihan kaw tuhh !!
owank len sanggup mntarq belas kasihan at tong sampah at sblah guwma tuh !!
aku rase ler ken ,, baik kaw men jaoh-jaoh !! kunk dapat agy sejibik kunk ,, nanges fularq !!
KESAH PLAK AKU KEN  !!!! SAKIT JIWA RAGA AKU NENGOX KAW MKE PEMBELAS KASIHAN !!





_nirhh sume adlah KEGERAMAN aku pddax nirhh !!_
okeybai =)



Older Post | Newer Post