WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


busharnn !
Rabu, 10 Ogos 2011 | 0 comments
        
nirhh da busharnn tahap gaban arhh ken !!
kalau u , u , u , and u na tao !!
sekarang i ngah busharnn !!
i ngah donlod mybe lgu , n wateva lar ken !!
i tak tao na citer ap sekarang nirhh !!
    
 boleyhh dikatakan situasi ini lar yunk berlaku pada aku sekarang !!

juz have a week to trial PMR .. I dont want to REMPUH that exam !!
truthly i said i dont want it !! it's juz FENING ken pale otak sajer kudd -,-
not really sure ~!!

ehem , ehem !!
nper ler nuns aku nirhh !!
da mle na citer nirhh !!
petang tady wif AQMAR ,, we melawat kubur HAMSTER aku !!
sedeyhh syhall aku nengox .. yunk tinggal hanye lar tulang !!
aku rase cam na amex baleq jerqq ARWAH !!
sayu lar cyoowdd aty aku !! cam na nanges , tpy aku tahan jerqq dek kerana AQMAR ad bersama dengan aku !! kalau aku sorang jerqq tady ,, da meraung2 da at tempat persemadian HAMSTER urh !!
da ajal dyer na bertemu dengan ALLAH .. kter ta bole halang ken ketentuan ALLAH ! tpy , aku still sedeyh agy ble ingt ken ARWAH !!

  cam nirhh ler aku mse PEMERGIAN nya !!

ad lagy seko HAMSTER urh !! tpy dyer kjer mengigit owg jerqq !! tuh ler psal aku ta ske yang seko nirhh !!
lagy2 tokak hujung jari aku !! huhuw !! kal0e da kne gigit nuns BEROK YUNK TA BERAPE NA BESO TUH , kaw na tarik tgan kaw p0wn , dyer still bergayut pd tgan kowang !! yunk nirhh ganas na MAMPOS !!! hhaah !!
ngar0wdd ken cter2 aku ?? Ok , finE !!!


  
 okey la tuh erhh !! sok2 aku mai sni agy haaa ~
okeybai =)


Older Post | Newer Post