WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


hukhuk !
Sabtu, 24 September 2011 | 0 comments
aduhhh !
aik , kaw nirhh , bg ler salam dlu !!
ta sopan ler kaw niyhh ! haishh -,-

oke , oke !
fine ..
assalamualaikum warahmatullahiwabarokatu !!
*ikhlas niyhh*

oke , puas ?!!

okeoke , start citer yer , intro p0wn da pnjg *ta brape na pnjg sgt ken*

hukhuk !!
da 5 hari aku batok , batok niyhh ..
first , kejadian niyhh berlaku bermula hyer dengan sakedd tekak !!
aduhh ,, ajewr ler perit .. ghase na tanggal jerqq ank tekak niyhh .. klw buadd *ehemm* skali .. cam na tercabot !! hukhuk ! seksa sebentar !!
ari jumat uw aku cakap at bpk aku uw , yunk aku sakedd tekak !!
then , dy soh makan STREAPSIL ! *betol kea aku eja*
watevalha ken .. darhh satu pack aku mentedarah mender alahh uw .. tpy , tiada hasil punn .. -,-
hukhuk , kecewa kejap !
ari sabtu semalam baru ler , bapak aku bwk g KLINIK HAMIMAH ! *pemous kaw jap agy*
check , chek sgale bagai ,, then dapat ler ubt ..

pas uw , aku nun bapak aku , sempat agy pegy bando crik barang ..
malam tuh plak ad marhaban at lorong aku ~!!
teros g bando , carik barang keperluan tok malam uw ..

*malam pown menjelma*
kul 8 lbeyhh seminit .. selalu nyer dyer dahh mct aku .. *ihiks , awal ta*
tpy niyhh , aku tunggu pnyer tunggu .. dy ta mct ..
aku pownn , men lempo jerqq lha tepown aku at ats katil uw ..
da smpy kul 10 gak nyer , time tuh aku nga mentedarah ta ingt dunie !
*wlaupon sakedd tekak , tpy radak kan jerqq lha*
mkn slow2 .. lmbt plak uw na abes ..
aku ta tao plak yunk dy na mct time tuh jgak !!
*ingt ken da tana mct agy*
aku pown , buadd derkk jerq lha ..

da na kul 11 uw , lpas jerqq aku abess mkn , minom sgale bgai ..
aku mcox guwma , redah bilik .. amek tepon ..
ad 1 mizkol , 2 mct ..
*ingt ken da lpe na mct*

aku plak yunk lmbt blas ..
haishh , geram ta penah na abes !
aku rep lha mct dye !!
aku ckap , aku g mkn2 lpas maraban tdy !
dy blas *_____________*
*pndek jerqq dy blas , marah lha ken*

aku ta puas aty , aku call dyer ! *keadaan ini , diluar kawasan guwma*
dengan rase kasih sayang yunk ad at aku niyhh , aku cakap le lembut2 nun dyer ..
*lembut ker?*

lme lha jgak aku call dyer .. then , dy dengor plak aku batok ..
na tao dyer ckap ap ..
*tuh lha , isap agy ROKOK !!!!

grrrr -,-
geram jerqq aty aku dengor ken ..
*dyer yunk isap rokok , ckp owg !!
haishh , mmg crik gadoe dyer niyhh !!
da lme call dy uw , aku soh text .. *kdit low lha*

huhh .. ihiks ..
pas uw .. keadaan kembali normal , seperti malam2 yunk sebelom nyer ..

aku masok guwma , seperti sedia kala !!
mak aku soh makan ubat tdy uw .. pegy klinik uw ptg .. mkn nyer dana kul 11 lbeyhh ..
hukhuk ! *amat menyegalken disitu yer*
da uw ,, aku text nun dy , da mule na ngarodd !
biaser lha owg demam ..
ihiks !

*____________________________________________*

haha !!
yunk tuh private .. personal lha !
aku cakap at dyer , aku batok sebab demam .. bukan sebab isap rokok yer awq !
haha ! bwu tao ..
dy soh aku rehat , aku tana .. coz aku ta kritikal agy , blowm nazak agy ..
still bole , nengox sms dri dyer .. mate aku bole nengox enset agy ..
tangan aku bole (bertasbih) agy .. haha , always lha tuh !
heyy , heyy !!
i oke sadjee ! u ta pyn risau sgt oke !!
klw u risau , i agy risau ken u sebab u risau ken i !!
*little messed up*

ihiks ..

haha !
oke lha , demikian sudah ceritatera ini ..
klw ad mase , den jengok yo lha yuwpp !
den na pmr , tpy den ta ghaso p0wnn !
haha ..
oke lha . mak den da bising at dapo uw sowang-sowang ..
ihiks !

okebai =)

Older Post | Newer Post