WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


hate me ?? NVM !!
Khamis, 20 Oktober 2011 | 0 comments
hi :)

oke , fine !!

act , na luah ken rse ta puas aty terhadap someone !!

haa ! yes .. now i know that you really , really hate , right ??
yer , sayang ! aku tao kaw memang dha benci aku , ken !
tapi , ta payah lha kaw menyerlah ken KEBENCIAN kaw tuh pd aku ! mcm kne suloh nun lampu !
kaw dha buadd aku pham nun hati kaw tuh , sudah lha !! ta payah kaw na over , over tunjuk KEBENCIAN kaw pade aku ! aku dha dapat memahami ! *takpayahlahnaoveroversangat !
bile time kaw cakap nun die , elok ! sopan gitu !! gigi agy lembut dri lidah !!
bile aku jerqq , kaw na tengking , tengking bagai !
asal dhoee ?? ap prob kaw tuh , bole ta aku tnyer ??!!!!
aku dha penat lha na layan kerenah kaw sorang jerqq !! kaw pkir aku niyhh , ap ? bangkai ? sampah tepi jalan ? tempat pelepasan kemarahan kaw ?
heyyy ! kaw pkir aku tadea hati ke ?? aku ad gak perasaan ! aku niyhh bukan tunggul batu lha kaw na buadd cam tuh bagai !
pas uw , aku jerqq ker na jge aty kaw sowang ? aku jerqq ker na belai kaw bagai barbie doll ?
habes uw ! hati aku saper yang na jage ? saper na belai aku ? aku ta kesa lha klw kaw tkat marah , marah aku cam selalu ! aku paham hati kaw sebagai seorang *** .. kaw penat , aku tao lha ! tapi bile time kaw dha penat , kaw na marah marah cam kne ****** ! kaw tao ta tuh ?? sume kaw na marah seranah ! yunk ta bersalah ponn kaw marah ! ap salah !?? ta padahal , orang tuh dok senyap jerqq ! tadea buadd pape salah ponn aku nengox .. tapi , kaw na marah seranah ~!!
dha banyak kli aku nanges pasal kaw , kenang ken kaw tuh *** aku ! tapi , ia nya berlaku cam biaser jerqq ~
mungkin orang lain ta nmpk KEBENCIAN kaw pd aku ! sbb , dpn diorang kaw cover segala-gala nyer ! kaw tunjuk kebaikan kaw dpn diorang ! tuh pasal diorang ckap nun aku , kaw tuh baik , sporting bagai ! tapi , belakang ????? aku jerqq yang tao !

sekarang niyhh , aku dok diam menyepi n buadd hal sendiri ! aku rase kaw paham kudd , sbb kaw seorang *** .. mesti tao perasaan yang patot diketahui ken .. tapi , mungkin ta jgak ! yelha , sbb kaw dha benci aku ~ mne lha na tao ken .. yelha ! aku paham perasaan kaw !

tapi lepas niyhh , klw kaw perasan ap yang aku buadd ! oneday , kaw mcty tanyer knpe aku jdi cam niyhh ! (KEMUNGKINAN)
klw ta , ta lha ken ! no sure !
idop aku sekarang , ta tntu hale !!
*huruhara !

aku na buadd somethnx , dengan hasil tangan kau sendiri ! n aku nekad na pindah skola ! aku tana susah ken kaw ~ klw aku susah ken kaw , mybe kaw akn ungkit ~
sekarang , klw bole aku na idop aku sendiri ! ta mao dikongkong , n ta harap belaian dari kaw ~ aku sakit , saper kesah ? tuh ponn kaw soh telan ubat jerqq , right ?
yaaa ! oke fine ! I will not bother you to live longer !! I do not want to disturb your life after I graduate from here ..








*sayang , aku mintak maaf n halal ken segala yang patot ! aku banyak dose kat kaw ! oke !!
maaf ken segala-gala nyer !




okebai =(

Older Post | Newer Post