WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


ohhh ~
Rabu, 26 Oktober 2011 | 0 comments
good evening u all , u all !
hikhikhik !
hari ini hamba nak bercerita pasal .................................................
jyeahh !
ada sorang budak niyhh .. jantina nyer dirahsiaken . klw dpat agk jap agy , tuh lha jantina yunk anda agak !
haha ! nonsense =='
okeoke , serius !
ade sowang niyhh , owhh ! die datang balik pd aku ~
aku nak cerita ponn cam bersalah jerqq !
tapi , aku dapat pujuk die soh cari lain !
dha lepas sowang , sowang agy datang !
ntah nak amender r .. loghat sikedd yunk sowang niyhhh !
siapp inbox aku , semata-mata nak no.phone aku .. uidd ! amboihh . pkir aku niyhhh PENJUAL NOMBOR EKOR KER ?? haha ! *padahal orang tuh mintak no.phone !
ish , ishh .. aku buadd derkk jerqq .. dah cakap berkali-kali aku dha ade owg yunk amek tuh , dha lha erkk . payah lha kaw niyhh ! ishh !
*still mengacau aku , mntarq no aku (tapea , bole kasi settle)
ade sowang agy niyhh .. aku ta tao yunk die ade hati nun aku .. bukan aku nak perasan ker ape ! tapi , cam ner aku nak cakap niyhh ! die memang ade hati at aku dari dlu , tapi die tana luahken pd aku sebelom aku couple .. mane lha aku nak tao isi hati die ~
tapi , bile die dpat tao aku dha couple nun owg lain , die ckap untong __________ ..
pas tuh KBAI .. tuh jerqq ~ lepas dax niyhh IM aku , die tros diam diri n buadd statement yunk membuadd aku terasa ! see yaaa ~ ap kess babe ! dulu ta mao ckap , sekarang ????!!
kaw jerqq yunk tao lha ~
citt , ade sowang agy niyhh .. dax sekolah lame aku .. lepas habes PMR teros terjah aku bgai nak giler !
die ade ckap yunk aku janji na couple nun die lepas PMR .. heyy , heloooo ! semua janji orang pd aku , aku ade simpan tao ! jgn pkir aku niyhh bdoh sgt lha ken , aku janji itu , ini nun kaw .. aku just cakap , kiter biaser biaser jerqq kenn .. ta lbeyhh dan ta kurang .. tapi kaw seboleh , boleh cakap aku nak couple nun kaw lepas PMR .. ta patot lha kaw niyhh .. mybe kaw janji nun owg lain , then kaw teringat janji kaw tuh , kaw lepas ken kat aku .. amender lha kaw niyhh .. dan lagi satu untuk pengetahuan kaw , ak ta pernah mntarq couple suke-suke hati aku lha .. kalau aku buadd ponn , aku jgak yunk buadd msalah sndri yhen clash bgitu sadjee !
AKU HARAP KAU FAHAM ISI HATI AKU !


**********************************************************************************

hahahaha !
amboihh , haha !
senang giler hati aku !
dha cam kene geletek !
hahaha , *ta padahal ta dea pape yunk lucu ponn

haishh , silinpompon !
oishhh ! gembire semacam aku niyhh ! haha !
act ..... haishh .. malu lha na citer , kunk ade owg segan nun membe !
*terasa ta ?
haha , soriyy moriyy !
sengaje buadd you terase ..

yess !
awi niyhh , mmg happy gileww ..
ta tawu leww kenapeww !
*HHAHA , SAKEDD ATY KEN BACE WWWWWWW BAGAI NIYHH ..
haha !

dha lha , aku na smbong , aku pnyer gembire at luwow !
haha , LUWOW ea !
haha , loghat dhoee dax niyhh ..
menyanyahh jerqq ..

oke lha ! baibaibai =)))

Older Post | Newer Post