WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


Bengang !
Ahad, 13 November 2011 | 0 comments
aduhh weyhh !
kaw pkir aku niyhh muka tembok kea ?
kaw pkir aku niyhh muka tak malu !
woihh , aku malu lerr dengan kaw !
kaw pkir aku niyhh ap ????? tunggul batu ? orang yang memang tadea perasaan ???
oii , sebab aku ade perasaan lerr aku malu dengan perangai kaw !
kaw tahu kenape ??
mungkin tindakan yang kaw lakukan tuh , kaw sendiri tak malu !
kaw nak jerit-jerit tuh kenape ?? ishh -,-
aku tak tao nak cakap macam mane agy at kaw !
macam nak nanges kaw tao ta !
ape jenis ****** lha kaw niyhh !
cam tuh kaw cakap dengan aku erkk ?
kunk aku M****** kunk , kaw cakap aku D****** !
eee ! rasa nak hempas jerr lapping niyhh !
pasal aku da M***** dengan kaw !
aku nasihat kan kaw supaya lain kali mase kaw nak bercakap tuh , cakap dengan aku dulu !
nanti boleh aku pasangkan mic ! speaker box yang besar tuh !
baru puas hati kaw kan ?? biar semua orang dengar ! ape buadd kaw nak cakap dengan aku perlahan-lahan lagi ! tak gune ! kaw da malu kan aku depan orang !
aku nengok orang lain , bahagie ! tadea cam kaw dengan aku ! kaw tuh over ! aku steady macha !
malas aku nak bercakap dengan kaw agy !
kaw tunggu jerr mase , aku akan buadd kepala aku sendiri !
aku harap kaw bahagie nanti , oke !
bai ='(

Older Post | Newer Post