WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


Da lme ta update ken (KEM PART1)
Jumaat, 25 November 2011 | 2 comments
alololololo
sayang sayang blog aku niyhh ! lame aku tinggal kan kau yer !
huhu ~ sorry sayang ! tak disengaja kan lha !
ade hal ..
*cehh ! hal konon !
okeoke ! act , mase ari isnin 21hb 11 uw aku baru balik dari kem . anjuran PBSM cabang muar . opkoz penat ! gilerr lha ken tak penat , 4 hari aku tak tentu arah ! buang tebiat .. macam-macam lha ! dan aku jgak rindu kat die ! haha .. saper "die" tuh ??
kambing aku lerr ! tak dapat text tao ta !
fuhh , tapea tapea .. dah lepas penyiksaan tersebut ..
oke , kat sini aku nak berceloteh ape ponn aku tak tao .. pale aku jadi ting tong lepas kejadian yang tidak diigini berlaku ada aku ! huhu .. tapea , kowang jangan risau lerr , sekarang aku da sihat ala-ala siamang gitu yerr ! demam gitu-gitu jerr .. tak terok da ~ da tak kritikal agy ..

oke lha , aku nak cerita pengalaman aku mase kat kem tuh !
4 hari yerr , bukan sekejap .. lame tuhh !
oke !

HARI PERTAMA (HARI JUMAAT, 19HB11)

kami pergi 6 orang .. aku , nabilah , akasyah , azlina , amira dan azira .. kalau nak cakap pasal barang yang kitaorang bawak , memang lha banyak .. buat persediaan kater nyerr .. kudd-kudd hujan kea ! haaa ~ mampos lerr kalau bawak baju kurang ! telanjang lerr kaw kat kem tuh ! oke , kitaorang gerak da nak kul 2 kudd ~ tak tengok jam pulak ! excited lha ken ! haha ~ cikgu yang hantar kitaorang ke tempat kem tuh .. cikgu erni dengan cikgu chia .. 1 kereta 3 orang , kereta cikgu erni kereta kancil .. kaw bayang kan mane nak letak barang banyak-banyak tuh ! oke , masuk 3 orang dulu , then baru sumbatkan barang mane yang boleh masuk ! aku , nabilah dengan akasyah naik dengan cikgu chia ! naseb bawak kereta wira ~ barang-barang yang tak muat nak sumbat kan dalam kereta cikgu erni uw , masok ken kat dalam kereta cikgu chia ~ nabes baik kereta agak besar sedikit yerr ! oke lha tuh . then , kitaorang gerak p destinasi yang dituju ! 
err ,
akhir nye , sampai jugak di mana destinasi yang dituju itu dengan tepat (sungai sudah)
oke , kitaorang sedar ,  SMKPP(R)  datang dulu .. haha ! orang lain tadea agy .. agak lame lha ken kitaorang dok at situ .. tadea mender ponn ! last-last cikgu decide nak bawak p makan .. cari2 warung , tak jumpe .. jyeahh ! jumpe warung at sebelah tempat aku selalu shopping nun fmily bli barang dapo ! Sungai Balang ! aiseyy ! tak nak aku makan at situ , aku order air jerr ~ tuh lha paling sedap .. hahaha
blablablabla ~
habes makan , bayo then teros pergi destinasi kem tadi .. oke da ramai lha orang ! macam-macam sekolah datang .. oii , bodoh betol aku niyhh ! nme ponn kawasan muar dengan ledang .. memang lha ! mangkuk betol ! blablablablabla ~
oke , tibe mase tok diri ken khemah dan blablablabla ~
*aku malas nak cerita part petang niyhh*
oke , tibe kul 8 ~
oke , dalam jadual ade nyata ken tok sesi suai kenal (ice breaking)
poohhhh ! da macam ape aku niyhh ! terhumbang ambing kene langgor nun orang2 yang agak besar badan nyer ! konon lerr , fancy nak kenal ken dengan bagai-bagai sekolah .. fancy buatt lha macam-macam .. ikot saiz kasot lerr , ikot saiz baju lerr , ikot bulan kelahiran lerr .. macam-macam kudd ~ aku ponn mule ting tong ! almaklom lerr , bongok !
oke , lastly fancy bg ken kumpulan dalam kiraan 1-10 ~ aku no.5 same nun gemok(nabilah)
blablabla ~ oke .. dah kul 1 lbeyhh kudd ~ time to sleep .. n krohhhhh krohhhh 

HARI KEDUA(HARI SABTU 20HB11)

woahhhhhhhhhh ! macam singe lapo ! bangun kul 5 lbeyh n tunggu giliran tok masuk toilet ! pehh , da macam tunggu ape lha weyhh ! aku soh kowang bayang ken macam mane orang somalia nak dapat makanan ! ken sesak an , cam tuh lha kitaorang nak masok dalam toilet ! da lerr lame nak tunggu ! berkurun !
ting tang ting tang , bukan alexender ! haha ~ last-last dapat masok kul 6 lbeyhh ! tapea , asal ken bole !
oke , da siap sume .. beriadah pulak ! then makan .. blablablabla ~ dok at dewan sampai petang dengo ceramah pasal radas .. blablablablablablablablabablblabla and blabla ..
malam tuh ade FOX hunting , gne radas yang diterangkan petang tdy .. 2 kumpulan demi 2 kumpulan dilepas kan untuk cari musang tersebut ! search punyer search . akhir nya ! jumpe jgak fox tuh ! pdhal radas kitaorang da bunyi ponn .. main lenjan jerr .. tak pakai radas tuh ponn , main suluh gune lampu picit . jumpe jgak musang tuh kat celah2 pokok . ap name pokok tuh , tak sempat berkenaln lha ! haaaa ! oke , cepat2 bg kat tuan .. oke , kitaorang punye meter tepat , dan kitaorang kene tunggu kumpulan yang tak dapat2 dari tdy kat dewan . ohhh ! tuhan .. time tuh jgak kaw nak turunkan hujan . syukuran . woahahh ! pandai aku cakap bhse arab , lepas kawan nun dax mahad ~ haha ! okeoke ..
blablablablblablabla ~
tibe mase tok tido ! 
krohhhhh krohhhhh !



weyhhhh ! aku penat lha nak cerita ! aku sambong nanti boleh tak ?! hukhuk .. nga tak berape nak sihat niyhh ! hikhik .. sorry again guys :) nanti aku cerita lha agy .. kowang tunggu jerr part 2 , oke !

heheh ~ okebai ..
SAYANG AWAK <3

Older Post | Newer Post