WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


Hangout , Jom ?
Isnin, 14 November 2011 | 0 comments
hukhuk ~
hai , hai , hai !!
Nga buadd mender tuh ? Buadd kuihh kea Mak Lijahh oii ??
Anda sihat ? Saya disini juga sihat walafiat , lagi harmoni aman dan damai !!
Hahaha ! Amek kaw !
okeoke ..

kowang tao ta ! ari aku hangout nun membe aku !
pehh , syiokk gilerr lha ! aku pergi sana , aku pergi sini !!
#loradd seyhh MASTIQA niyhh !
cam first time hangout .. buang tebiat perr ! ajerr siall ayatt .. hahaha !
aku , steady macha jerr ! tadea lha nak kepoh satu kampong ! loradd gilerr !
tak macam orang tuh tadi .. ade mata , digunakan tok jeling orang .. ade mulut kerja nak mengumpat orang sekeliling .. bangang ta ?? macam tak pernah tengok orang jerr ..
hmm , kea kaw baru tao geng2 hangout , smpy begitu ruper kaw nak hina-hina orang .. badan besar ta ngaperr jugak ! niyhh , alaaaa ~ ntah-ntah pijak semut ponn tak mati ..
**aku pulak ngumpat orang , siall betol aku niyhh !

okeoke ! act , da lame ta hangout nun p-ka !
oii , budak , lame lha sangat kan kiter tak keluar sesame .. hahaaha ~
sengg lha kaw niyhh ..
ade gambo .. tapi malas lha nak upload !!




nanti-nanti lha aku upload ..




ishh , kaw niyhh !
aku cakap aku malas nak upload tuh , aku malas lha !





lakk kaw niyhh !
tak paham bahasa kea ?
aku cakap aku malas tuh aku malas lha !






syiokk sendiri seyhh aku niyhh ..
*mesti kowang da ckp aku ta betol plus bengong plus sengal plus giler plus bongok plus segala macam lha !
hukhuk >,<
sengaja jerr !
nak nengok gambo ea , sayang ??
alalala , niyhh haaa ~ ta byk ponn ..
jap ea ..


Loading ...................................................99%

teddy bear 

teddy bear lagi

dan teddy bear seterusnya ~

dan seterusnya !!

ohhhh ! kenaper gambo aku tadea?? haha ~
sebab aku geli dengan bulu-bulu bagai niyhh !
tak kuasa aku dengan bulu-bulu bagaii niyhh !
menyampah mak kambing !
err -,-

ade agy gambo .. tapii .....................................
*ayat tergantung .


kunk ade yang kempunan nengok gambo tuh ..
huhuhuuhuu ~
ta masal sadjerr lha !



hoiii , cukop lha sampai sini sahaja bebelan aku hari niyhh !
heeee ..
okebai =)

ENJOY YOUR LIFE <3
SAYANG AWAK !

Older Post | Newer Post