WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


MEMANG TADEA PERASAAN !
Ahad, 27 November 2011 | 0 comments
ohh ! kaw kea insan yang selama ni aku sayang ? tak sangke plak aku dapat kawan rapat yang tadea perasaan ! that's good for you my dear ! memang selalu ea kaw buatt insan yang selame ni sayang giler kat kaw ! cakap tanpa mengingati hati dan akal fikiran insan tersebut ?! insan yang selalu sayang pada kaw sampai lupe tentang diri nya sendiri ! lebih penting kan kaw daripada diri nya sendiri meski pon diambil nyawa nye oleh malaikat maut ?! seorang insan tuh tak kesah tentang dirinya sebab dia sayangkan kaw ! insan tersebut caring giler pasal kaw ! bile kaw da buat insan tuh seperti patong yang baru keluar kedai , kaw pikir insan yang kaw gelar patong tuh hanya mainan hidup kaw ?! kaw hanya reti nak main kan perasaan orang tanpa prikemanusiaan !! kalau aku nak cakap kau binatang , tadealha rupa kaw macam beruk ?! just waste my heart , time and everything to love you !




*kau pernah cakap yang insan tersebut , hak kau selama-lamanya ! kau pernah cakap insan tersebut , kau sayang gila-gila ! kau pernah cakap insan tersebut , bini kau sampai bila-bila ! kau pernah cakap insan tersebut , hanya dia yang ada dalam hati kau ! kau pernah  cakap pada insan tersebut , kau hanya mahukan diri nya ! tak nak girl lain ! kau pernah cakap insan tersebut , "iloveyou ! kau pernah cakap dengan insan tersebut , kau takkan curang dengan insan tersebut ! kau pernah cakap yang insan tersebut , kau sayang sampai bila-bila ! kau pernah cakap macam-macam lagi pada insan tersebut ! tapi , mana bukti ? insan tersebut tak dapat bukti lagi ! ternyata kau punya kata-kata semua tu hanyalah FAKE ! sekarang aku mula tak pecayakan kau ! aku harap kau faham perasaan aku bila kau cakap macam tu kat aku tadi :'D 



maafkan saya sebab selama ini saya banyak amek awak punya kebahagiaan dan tumpang bahagia dengan awak punya hati ! mungkin awak nak semua ni , saya susah nak terima ! tapi , kalau awak dah tak kisah lagi pasal saya , saya tak boleh buat apa lagi ~ tunggu panggilan dan tunggu masa untuk aku berundur dari kau !
terima kasih ! saya hargai semua tu !

okebai :'(

Older Post | Newer Post