WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


mesti rindu awak nanti !
Khamis, 17 November 2011 | 0 comments
sayang , aku harap sangat kaw bace entry aku kali niyhh !
saya tak cakap main-main tok entry kali niyhh !
i'm serious lha kambing bachen !


ohohow , hotak kaw ! haha ~ loradd betol ..
oke , hye readers ! buadd mender tuhh ? huhh ! buadd kuihh yerr ! a'ahh lha ..
okeoke , kenape aku cakap macam tuh dhoee !

buang sampah kat tembok batu , 
pehh , jiwang siott aku ! haha

hmm , mesti nanti aku rindu kat kaw , tambi !! #mane bole bawak phone pergi sane nanti !
saya pergi tok 4 hari .. awak cakap 4 hari tuh lame kann ..
hmm , saya ponn rase lame jgak !
tapi , ape boleh buadd !
hmm , dalam 4 hari tuh mesti kiter sesame rindu kann ?
hukhuk >,<
nak nanges bole ta , tambi ??
"huhhh ! ta bole "
okeee , fine !
awak , nanti saya pergi , awak jangan nanges tohh !
hikhik >< tak segan lha awak niyhh ! nak nanges pulakk .. tutup muka tuh kalau awak nanges .. hihihih !
yelha , awak kan dax maket ! haahah 
awak , kalau awak rindu n tadea ubat mak mengubati rindu awak tuh , saya dengan ini izin kan awak cari pengganti .. tapi kejap jer ! haha , bolehh pulak kan sekejap-sekejap niyhh ! hmm , tapea lha .. saya sanggop buadd per jerr tok awak ! awak ! jangan lepaskan peluang niyhh ! saya da bg green light tok awak ! tapi nanti mesti awak susah nak lepaskan beliau-beliau yang bertuah ! huhuhuuu ! tapea lha sayang !
kat hati saya ade awak sorang jerr , tadea orang lain selain awak ..
"oke , bukti ?"
huhh ! nak jugak .. oke , bukti saya tak layan laki lain .. kalau saya ade laki lain , saya tak kan layann awak sebab saya tak sayang awak n ade laki lain dalam hati niyhh !
awak ! awak sorang jerr yang saya ade ! tadea orang lain , oke ?!
tuh janji saya ! saya sayang awak lha dax tambi + bachen + maket + hakim tak brape nak bijak = awak !
huuu ! loforadfad kan ! haha !
(kate-kate saya yang kat atas tuh bukan main-main !) ini serious ! jangan main-main ! huhuu ! da macam WONDERPET plak ! bangang aku niyhh ! ap celop tok pok topp popp ! hahaha ..


awak ! percaya lha sume tuhh , oke !
saya tak main-main ! saya izin kan awak cari pengganti tok ubat rindu awak nanti !


oke lha tok setakat niyhh ! dan cukop lha pengarutan aku kali niyhh ! haha ~ tunggu lagi 4 hari nanti baru aku update , oke !

GOOD BYE ! woahahaha , macam nak pergi LONDON jerr aku niyhh ! haha ~
OKEBAI =))

ENJOY YOUR HAPPINESS LIFE !
LIVE FOR LIFE !
SAYANG AWAK !
Mmmmmuuahhhhhh tok awak !

Older Post | Newer Post