WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


Tadea kerja !
Sabtu, 12 November 2011 | 0 comments
hoiiyyyy !
pehh , haha ! biadap ta biadap aku niyhh ! #sengal

oke , good morning and ASSALAMUALAIKUM aku ucap kan !
TODAY I DON'T FEEL LIKE DO IT ANYTHING ~
bile aku da bosan .. aku akan mulekan PENGARUTAN aku niyhh ! hukhuk >,<
kaw nengok ayat aku ponn bertabor ken .. haha ~ tuh lha penting nyer bahasa melayu kebangsaan !
jyeahh ! ayat da macam dewan bahasa dan pustaka ! takpe lha kan .. asal bole jerr !

oke , bile aku tadea kerja , aku cari kerja !
bile aku da cari kerja , kerja tuh ntah pape ..
bile ntah pape tuh timbul , mula lha aku buadd mender yang bukan-bukan !
da buadd mender bukan-bukan tuh , jadii .......
hmm , niyhh lha hasil nyer bile aku da buadd mender yang bukan-bukan tuh !!
jap ea ..

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 99%

Mastiqa Sdn.Bhd



















oke , niyhh lha hasil aku yang ta seberapa nak lawo ! tapi , bole lha kan layann gambo-gambo niyhh semua !
kesah ponn tidak nyerr lha sikedd jerr lha ! 
amek kaw !
ayatt aku da macam apee ????
macam keling kan .. haha , tao da ape yang anda-anda kater kan ! haha
oke lha , sampai sini jerr lha !
malas na tulis-tulis bagai niyhh !
hikhik >,< 
okebai ..
atototo !


ENJOY YOUR LIFE <3


Older Post | Newer Post