WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


text mengejut !
Isnin, 28 November 2011 | 2 comments
oke ! semalam pepagy bute dalam pukul 5 lebih kau text aku kan ? and aku tak balas sebab aku tido lagi ! membuat taik mate lagi .. oke . pukul 9 suku aku da bangun and teros tengok enset .. I received message from you ! when I open inbox .. OHHGOSHHHHHHHHH ! am I dream ? ohh noooooo ! I'm not dream now ! nak tercabut jantung aku bila bace text kau tuh ! "salam , smt pg . kte pts je la , na ?"       ooiiiiii , manusia ! kau sesungguh nya memang tadea perasaan !  B4 that morning , malam tuh aku gadoh besar nun "abg" aku yang agak tak perikemanuasiaan tuh ! opkoz tension ! then , kau dtg text aku .. macam biasa .. aku cover aku punya tension .. kita gurau-gurau ! then , aku minta maaf pd ptg tuh sebab aku lambat reply mct kau .. oke fine , memula kau ckap tapea ! aku minta maaf kali kedua , tetibe kau cakap nak ngajok ?! aku pujuk lerr kau .. yerrr , aku tahu hati aku tak lembut macam perempuan lain yang boleh pujuk hati lelaki . tapi aku ni kayu ! buta jiwang ! mana nak reti pujuk2 bagai ni .. aku pujuk sekali dua jerr kan ?
 then 
aku cakap at kau "oke , fine ! nak ngajok sangat kan ? pegy lha ngajok!"
 *huhhh , kasarkan ?!
 kau ponn cakap "oke xpe2" 
  kau tahu tak time tuh aku nga tension .. tadea mase nak layan kau sangat . sorry about that :(  and aku tahu aku yang salah !
 aku plak rep mct kau "ap xpe-xpe?"
kau ckp "yelaw"
*huhh ! baran jerr ..
aku ckp " ap yewla2 "
then kau sendiri yang cakap " orang da syg , mmg cmni . da la bye "
aku sahut kau , tapi bukan kau tahu ponn kan ?
aku ckp " sekarang , saper yang tak syg saper ? bye tuh smpy bila jea ? "
oke , aku da sakit hati ~
rasa mcm mao mati ~
boleh kuburkan aku nanti ~
sembahyangkan aku sekali ~
jangan lupa , aku dimandi ~
oke , aku bg text kali k-2 sebab tadi aku tak balas kan ?
"kate nak ngajok , ngajok lha puas2 ! da bg ngajok , jgn sia-sia kan pluang ngajok tuh ! sayang tak sayang , nak ngajok , ngajok jea lha ! oke , serious ngajok ! fine . bye !
hmmm , kau pon ckap 
" fine , bye "


*you all look .. perhatikan setiap kata-kata aku pd dia ! kasar , bukan ?! aku ni hati batu ! bukan hati manusia aku nak lembut-lembut bagai ~
kalau aku reti pujuk kau , mesti tak jadi macam ni kan ?!! ALL MY FAULT ! ALL OF ME ~!!!!!

*****************************************************************************************************


oke , habes cerita tadi tuh ! kita start cerita baru .. hahah ! bodoh aku ! baru tak baru sama jea ! pagi tdy , pukul 1 lebih ea ? aku text kau kan ?! hahaha ..
aku kan BODOH ! nak tergedik-gedik lagi kat kau ! dah kau tak nak aku , paham-paham lerr ekk ! ni lha bodoh aku ! kau jgn tak tao ! taksub dengan lelaki yang disayangi nyerr !

yang ni kira PRIVATE lha ea ~ rahsia lha sayang ! biaserr lha tuhh ! ayat gedik .. nak kat dia balik .. tapi dia .........??!!
nothing like the feeling ~!
PARDON MY LANGUAGE ~



oke lah bro ! kau pun dah tak suka at aku lagi . dah benci aku ~ next time jangan cari aku lagi yerr ! pleaseee ! I HOPE THAT ! aku harap kau bahagia dengan orang baru tuh ! uhhh ! maybe u have a new stock ?! hahaah , sorry ! pleaseee forgive me all wrong and mistake that I do ~ kata-kata akhir aku , kau dengar daripada mulut orang yang aku dah tadea , semua tuh betol , oke ?! dont be suprised ~ okebai ~! UCUK :'D




Older Post | Newer Post