WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


that your choice !
Isnin, 28 November 2011 | 0 comments
Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarat 
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam 
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa  
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu 
Teringat janji lama kepadaku 
Teringat aku teringat 
Teringat saat kau masih ada disini 
Temani ku sepanjang hari 
Bila kau pergi jauh ingatlah aku 
Bila ku disampingmu peluk tubuhku 
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu
Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetap lah kau disini harungi malam
Kerana hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia
Teringat janji lama kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada disini
Temani ku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku disampingmu peluk tubuhku

Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetap lah kau disini harungi malam
Kerana hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku disampingmu peluk tubuhku

Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetap lah kau disini harungi malam
Kerana hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia

**********************************************************************************

Older Post | Newer Post