WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


Err -.,-
Jumaat, 16 Disember 2011 | 0 comments
Jyeahh !
Assalamualaikum dan selamat malam untuk semua :)
Hari ini aku nak bercerita pasal message yang aku terima ..
Okeoke , dalam satu hari je aku dapat berpuluh-puluh message yang ntah pape !
Message tersebut menyatakan bahawa ada ahli meteologi erhh ?! tak berapa nak ingat lha ! mengkaji ape ntah .. 
then , ada dengar bunyi DAJJAL yang berusaha untuk keluar dari bumi ?!
pas tuh , nak kena sent sampai 10-20 orang !
wowww ! ape seyhh ?! sampai nak sent begitu ramai .. 
then , bile aku dapat message tuh .. aku tak bukak ponn , nengok ponn  tidak ! tao message tuh sampai pada aku .. hmmm ! ape lagi , aku tak bace isi tuh aku men reply jea ! then aku padam ! ada yang cakap dia tak layan ponn message tuh ! tapi sent pada aku !
bengong tak bebal lha kan !!!
tapi kan , yang pelik tuh .. tak plak mak bapak kite dapat message macam tuh ! yang dapat , macam aku kire nyerr bawah 20 tahun lerr (MAJORITI nyerr)
cuba lha sent kat orang yang agak berumur sikit .. mesti dah kene !
ape masalah lha !
kepada yang memberi aku message sebegitu rupa , aku nak cakap niyhh !
tolong lha keyhh ! aku tak suke message macam gitu ! aku tak percaya ! kalau korang nak percaya tuh korang punya pasal ! aku tanak campur . kalau nak sangat sent , sent lha dekat orang yang agak berumur sikit yerr ! nak tengok jugak kan , korang kene syarahan dengan orang yang bertuah sangat dapat message macam tuh ! 
logik kea tak , tuh cara pemikiran korang semua .. kalau betol lha mender tuh berlaku , kenapa tak der keluar tb kea , keluar kat pelusuk-pelusuk radio kea ?! kenape tak keluar kat media-media bagai ?!


huhh ! banyak tande tanye kat dalam pale hotak aku niyh pkir pasal mender tuh jea !
pape hal .. aku sudahi nyerr je lha !
renung-renung jea lha yerr !

Okebai ;)

Older Post | Newer Post