WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


excited :)
Ahad, 11 Disember 2011 | 0 comments
Assalamualaikum .
hye , hye :)
hehe ..

aku tengah giler excited niyhh ! haha , sekarang  dah pukul 12.37 a.m .. haha ! kau lihat , btapa excited nyerr aku samapi tak boleh nak tido .. huuu ! terokk lha kau MASTIQA !
pagi kang , dalam lepas subuh lerr gitu kan . aku nak gerak p Selangor .. tempat yang aku duduk selama 7 tahun dan tempat tuh lha paling lame stay .. walaupun 7 tahun duduk kat saner , tapi kenal orang pon tidak oii ! haha . mana tak nyerr .. port aku bukan kat area selangor , walaupun duduk kat selangor . port aku kat bukit bintang , kuala lumpur .. saper yang kenal aku tuh jea yang tahu aku macam mana dulu .. and aku tak macam sekarang .. iyhh makna nyer aku berubah lerr ! haha .. jadi baik kat negeri Johor niyhh ! tak nak jadi terok macam setahun yang lepas . ohow ! bukak erita lama plak aku niyhh !
hmm , btw aku memang excited nak gerak ke selangor esok ! tak sabo gilerr !
hihii .. nanti aku ronde-ronde nun membe jahat aku ,, hahaha ! nak mampos .. ap lha ..

********************************************************************************************


okeoke . pada 11/12 ucuk aku tak mecet aku ! pehh , gilerr r .. dah radea perasaan ape laki tuh ? huhh ! penat kudd nak tunggu dia mecet aku . nak harapkan aku yang mecet dia , memang tak lha ! aku segan nak mecet dia dulu .. hihii ! tapi , 11/12 dia tak mecet aku punn ! malam semalam , dia mecet aku , tapi tuh punn dah pukul beraper .. and lastly , dia senyap gitu jea .. huhh , tak rase bersalah langsung .. da lerr lame tak jumpe ! hmm , pape lha ! janji dia selamat dan sihat sejahtera .. huhu ! tak masal ..

anyways ! aku still tak boleh nak tidur lha ! asal haa ? excited pasal esok ponn tak jgak ! tapi , giler susah nak lelapkan mata niyhh ! ohh ! niyhh mesti kess tadea orang nak cerita kan kat aku orr nyanyikan aku .. sebab tuh lerr aku tak boleh tidur kodd ! haha ..
okeoke ! announcement , announcement ! saper volunteer nak tidurkan aku .. nyanyi tohh ! sebab  mak aku dulu dah puas bercerita pasal sang kancil dengan buaya bila aku masuk tidur .. hahah ! yerok tak aku ?!
hihii ..
hmm , dah habes idea aku nak luhahkan lagi . tapi , mybe nanti aku cerita pape lha pasal aku punn dah tengah sengkek idea sekarang .. huhu

okebai :)
take care oke ..
hhehe , dont naughty , naughty toh !

Assalamualaikum :)

Older Post | Newer Post