WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


Kisah Sedih Percintaan Yang Menyayat Hati
Isnin, 5 Disember 2011 | 0 comments
Ini adalah sebuah kisah percintaan di internet yang menyayat hati ..


*ada seorang remaja lelaki dan perempuan berumur 18 tahun ..
*mereka telah berkenalan di internet dan menjadi teman yang sangat rapat ..
*remaja lelaki itu tinggal di kedah manakala remaja perempuan tersebut tinggal si sarawak ..
*mereka sering bertukar-tukar pendapat dan meluahkan masalah masing-masing ..
*kedua-dua mereka ini ada masalah dalam hidup .. (terkongkong oleh keluarga)
*tapi mereka sentiasa ada antara satu sama lain ................

Pada suatu hari ..
Mereka sedang berchatting di internet ..

Perempuan : saya ada sesuatu nak bagi tahu kepada awak ..
Lelaki : ya ?
Perempuan : saya sukakan awak dan cintakan awak !!
Lelaki : saya juga cintakan awak ..
Perempuan : tidak ! awak tidak sama seperti saya !
Lelaki : ............................ (mendiam diri)

remaja lelaki tersebut terus offline ...
remaja perempuan itu pula menangis kerana menyesal dengan kata-katanya ..
tapi remaja lelaki itu berusaha untuk menjaga hubungan cinta ini ..
lalu remaja lelaki itu menghubungi remaja perempuan itu melalui telefon ..

Perempuan : hello !
Lelaki : hello , hey ! saya ni ....
 Perempuan : awak ! saya nak minta ma........
Lelaki : tak perlu minta maaf .. saya betul-betul cintakan awak !
Perempuan : betulkah ? tapi kita tak boleh jumpa dan keluarga saya pasti tidak membenarkan saya pergi ke semenanjung .. saya tidak punya duit yang banyak !
Lelaki : saya faham , saya pun sama .. keluarga saya juga pasti tidak membenarkan saya pergi ke Sarawak !
Perempuan : mungkin kita boleh tunggu beberapa tahun lagi .. Lepas tu , saya berjanji untuk bersama dengan awak !
Lelaki : saya tak kisah walau beratus tahun sekali pun ..
SAYA CINTAKAN AWAK !
Perempuan : saya juga cintakan awak ! 

.................................(line telefon terputus)

setelah hampir 5 tahun merekamasih mengekalkan hubungan mereka ..
dan hubungan itu bertambah erat ..

Pada satu malam , mereka berchatting lagi di internet ..

Perempuan : awak ! duit saya sudah cukup unutk pergi ke kedah untuk bersama dengan awak !
Lelaki : betulkah ? awak serius ke ni ?
Perempuan : ya ! saya betul-betul serius !

maka mereka merancanglah untuk berjumpa dan ...
si perempuan itu telah menetapkan tarikh penerbangan ..
si lelaki sangat gembira dan tidak sabar untuk bertemu dengan kekasih hatinya !
sehinggalah hari yang dinanti-nantikan ..
si lelaki menunggu si perempuan di lapangan terbang kedah dengan hati yang terbuka !
bertahun lamanya mereka menunggu ...............................
kini tiba masanya , pertemuan cinta yang ditagih dan terhalang oleh keluarga masing-masing .....


Disaat mereka bertentang mata ......
si lelaki terpaku dan menitiskan air mata ....
dan lelaki itu berkata ..........
"tak sangka..........."  selama bertahun lamanya ....
"aku..............aku.........."
"aku...................................





BERCINTA DENGAN SI PONDAN !



*LELAKI ITU TERUS MEMBUNUH KEKASIH HATINYA YANG KONONNYA PEREMPUAN ITU !
*DAN LELAKI ITU , TELAH DIPENJARA SERTA BAKAL DIHUKUM GANTUNG   KERANA ATAS KESALAHAN MEMBUNUH .......


BEGITU LAH PENGAKHIRAN KISAH INTERNET YANG BEGITU MENYAYAT HATI ~!!

SEKIAN ..............................

Older Post | Newer Post