WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


kite nak niyhh !
Selasa, 6 Disember 2011 | 3 comments


huuu ! dah lama aku nak kan mender alah niyhh ! tapi .............................
ughhhh ! letih aku tunggu ! aku dapat pegang-pegang gitu jea ! then , snap pic owg saner sini .. uhhhh !
daddy , father , dad !
can you gift me with this camera during my birthday ?!
Hope the camera will be mine !!

serious aku cakap , aku jealous gilerr biler pape event nanti kan mesti dan WAJIB untuk ada camera cam ni ! seriously ! i'm jealous !
lagi-lagi kat kenduri kawin ! pehh ! berduyun-duyun orang hamek gambo pengantin tuh dengan lensa tuh ! ishh ! membuak-buakk aku punya jealous tuh ! bertambah-tambah !

hukkk ! nak nanges aku bile tengok orang snap saner snap sini dengan camera niyhh ! JEALOUS weyhhhh ! bile lha aku dapat ! aku nak lha ! dapat pinjam sehari dua ponn aku besyukurr ! sebab aku gian gile nak tido nun camera tuh ! pape mender yang aku baru dapat , mesti aku bawak tido ! hihii .. bongok kan ?! tapi , tuh lha aku ! jakun lha ! meski ponn sebatang pensil aku baru dapat , aku bawak tido taww ! jangan tak tahuu ! kadang-kadang pencuci muka baru beli ponn aku bawak tido ! wiiiiiii ~ syiokk tao tido nun barang baru .. hehe ,, masih lagi bau kedai .. tuh yang syiokk menghidu nyerr tuh ! huhu .. pape ponn aku tetap jealous dengan sesaper yang menggunakan camera tuh ! weyhh ! bagi ler pinjam sehari dua ! seminggu ponn jadi lha ! walau ponn tak puas n pinjaman sadjeee ! tapi , dapat lha lepaskan aku punya kempunan tuh ! weyhh ! korang dapat pahala taoo tolong orang yang macam aku niyhh ! keinginan camera macam tuh ! tapi tak dapat-dapat !!!!!!! ishh geram .. aku nak cerita niyhh ! kalau ada paper yang orang baling-baling teros masok ke rumah kiter tuh kan .. alahhh ! iklan promosi tuh lha ! yang dari court mamont , ikea .. ! ehh ! macam-macam lah ! mesti tujuan aku nak tengok camera NIKON D3000 .. kalau tadea camera tuh , agak kecewa lha aku bile bukak iklan tuh ! kau lihat ! sampai kecewa taww tak dapat tengok camera tuh !

hukkkk ! kau rase bile lha aku dapat kan ?!
huhu . doa-doa kan lha aku cepat dapat camera NIKON D3000 tuh yerrr !
AMIN !


humm , dah lha ! selagi aku cerita pasal camera tuh , lagi nak nagoes aku ! pasal nyer tak dapat-dapat ! haha !
jaga diri elok-elok yee !!
okebai :)

SAYANG AWAK KIRI KANAN !
DEDAAA :))

Older Post | Newer Post