WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


Na p merantau :)
Khamis, 1 Disember 2011 | 0 comments
halupp halupp :) 
hye :)
assalamualaikum :)
cehh aku niyhh ! 

berak tepi batu ,
baik siot aku !

haha ! mamposs tak layan :)
oke , cukup mengarut sampai sini :))
kawan kawan .. hari ni kan , kite kan .. mood tak braper nak happy lha ! sebab kene tinggaal kan rumah 2  3 hari gitu lha ! aku nak p JB sanun ! makcik kawin . kalau tak der pape event kea kat saner , inggin plak bapak aku memandu kerete kesayangan nyer tuh p tempat jaoh2 ! haha . siapp servis the cuci lagi kau ! kelass gitu :) hehe ! aku belum kemas pape barang lagi ponn , sebab malas nak tinggal kan rumah sowang-sowang ! kesian kudd ~ selalu bising . niyhh kunk 2  3 hari senyap ! isk isk isk :(  kesian kau kan rumah ! semua orang a bosan nun kau .. sebab tuh kalau ade pape even kenduri sebelah rumah ponn , meke2 semua cepat siap ! hihii ~ kesian kau .. pape ponn , aku tinggal kan kau kejap jea oke ! tak lame . mesti aku rindu kau punya lha ! percaya lha aku :) nanti aku balik , bawak kan aksesori baru tok kau yerr ! ihik :)

niyhh lha kebebalan MASTIQA ! 
rindu tak bertempat  !
buang tebiat !
nak mamposs . haha


opss ! 
kowang bace semua entry aku , mesti ade jea kan perkataan yang kurang menyenangkan  kan ??
hihikk , ape kau nak komen , komen lerr ..
kalau aku marah balik , kau jangan marah aku kembali yerr ~!
hikhikhik , ape kau kesah kn joyah , blog aku .
harharhar
kalau blog kau kan joyah, kesah plak kan aku :)
haha !
pape ponn , mintak maaf larr yer !
tak sengaje , mulut puaka . macam gini lerr ~
tak boleh orang jage kalau diri sendiri tak jage nyerr !
oke , cukup pelalutan aku sampai sini ..
lain kali jumpa lagi !
okebai :))))



Older Post | Newer Post