WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


ohh goshh !
Selasa, 13 Disember 2011 | 0 comments
Jyeahhh ! Akhir nyerr ! sampai jugak aku kat guwma kesayangan aku niyhh ! hihii .. 12-13DEC2011 aku p Selangor negeri ku yang tercinta ! haha .. Loradd kau ! Lame giler aku tak datang saner ! Manyakk syiokk maa ~ almaklom lerr , 7 tahun lha kater kan dok kat saner ! haha ! kalau aku dah balik saner walaupun hanya sementara , tapi aku banyak giler aktiviti babun aku yang aku buat ! hihii ! Segan makk !
Antara gambo-gambo yang disnap ! hehe ~


_______________________________99%





ILA , NURIN , AKU , AYU


ILA , AYU


ILA , NURIN




seronok berborak yerr :) almaklom lerr dah lame tak jumpe kan :) (Y)


Perempuan Melayu ngko :)


woahh , banyak kau punya muka !











Mastiqa Photographer


Erma , Mamat , Ayu , Nurin


Iklan gigi suci lagi bersinar !



Membe lame aku yang dah lame saling merindui antara satu sama lain >,<


Muka tebek (>,<)



Dah lame tak baring atas riba kau dhoee ! lepas darjah 6 , kite teros tak jumpa kan ?!


nga sibok borak kan , ade plak paparazi amek gambo kami ..





Jyeahh , itu jerr kudd yang boleh kongsi nun kowang .. hehe ~ 
Kepada yang aku jumpe mase tuh ,
AZRIANA (NINA)
IDAYU (AYU)
ATHILAH (ILA)
NURIN (YIN)
EZUWAN ( WAN A.K.A DAX KEDEKUT DAN KALAHKAN KETINGGIAN AKU DULU , SEMEMANGNYE DIE DULU KECIK DAN PENDEK , AKU TINGGI BESOR .. KALI NIYHH ! TERKEJOT BERUK AKU TENGOK DIE . KALAH BERKK AKU ! AKU PLAK YANG PENDEK TERBANTUT ! )
ERMANATASYA (ERMA)
SYAFIQAH (PIKACHU)
Yang niyhh jerr kudd aku jumpa face to face ..
Hihii , sayang kowang kiri kanan lha :*


kepada yang jeling dari jarak jauh 
FAWWAS
HIDIR
HAFIZUDDIN
BANYAK TAK INGAT LHA !

kepada membe aku yang texting jerr lebih ! tapi tak dapat jumpa pun !
AMNAH 
SUZALIFAH
RAMAI LAGI TEXT AKU , TAPI TAK DAPAT HANG SESAME KAN ! HMM , TAKPE LHA ! LAIN KALI OKE .. INSYAALLAH PANJANG UMUR , KITE JUMPA LAGI OKEHH ?!


Oke lha ! itu sadjee yang dapat aku lepas kan gian nun dax2 niyhh !
berbasikal sambil melalak !
bermotor pergi ke taman brooklands !
dok guwma ila , amek gambo cam orang giler !
prongg prenggg naik motor kesaner kesini ! 
banyak lha lagi kan ..
nanti aku balik lame sikedd ! hihii 

okebai :)
enjoy your life !

Older Post | Newer Post