WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


Serabut Kepala Hotak Aku !
Ahad, 4 Disember 2011 | 2 comments
hihii ~ Assalamualaikum :) korang sihat ?! yang sihat , alhamdulillah :) yang kurang menyihatkan tuh , bawak-bawak lha makan ubat yerr :) insya-allah nanti baik lha tuh :)
oke , menulis sambil berbaring nyer saya disini untuk menyatakan bahawa SERABUT KEPALA HOTAK AKU WEYHH ! act , aku tengah isi borang untuk melanjutkan pelajaran aku untuk ke sekolah sekian sekian . tapi kan .......................................................  erhhh ! mesti ade tapi nyerr ! wajebb kau ! kelass gitu . tapi aku tak tao lerr nak amek bidang ape ! antara-antara sekolah yang hendak ku campakkan diriku :)

KOLEJ VOKASIONAL
TEKNIKAL
VOKASIONAL
dan
KEMAHIRAN ..

Pening lha ~ serabut ... yang aku nak , tadea plak bidang yang aku suka ! yang aku ta nak tempat tuh , ade plak bidang-bidang yang aku suka ! menyilapp betol lha ! hadoiii :(  kalau lerr bole tuko-tuko kat tempat mane yang kite suke pas tuh , amek bidang yang kite nak amek . kan best ! ini tak ! Aiseyyy ! Geram lerr aku ! macam mana lerr korang boleh pilih ekk ! serabut jerr ! yang mak aku tak sabo-sabo soh aku KLIK UNTUK HANTAR ! yang aku , serabut nak pilih .. mak aku nak tengok aku tekan KLIK UNTUK HANTAR jea ! bukan nak tolong . haaaa ! pedihh ! 

hmm , dah tadea mender agy aku nak bercerita ! cukup tuh je lha ! aku belom haber pkir nak pindah kea tak nak ! hmm ! I will do my best :)
okebai :)
jaga diri elok-elok yerr !
SAYANG AWAK KIRI KANAN 
Mmuahhh :*

Older Post | Newer Post