WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


sesuai tak ???
Sabtu, 10 Disember 2011 | 0 comments
Assalamualaikum :)
hye blogger-blogger sekalian ..
sihat ?? Alhamdulillah lha yerr ..
Yang tak sihat tuh kan , pegy makan ubat dulu ! kalau tak , tak boleh bace entry kali niyhh .. makan ubat dulu ,, baru boleh bace .. hha *kidding lha !

Aku nak tanya niyhh ! sesuai kea tidak ?! 
jawab lha !
hanya sebut SESUAI ataupun TAK sahaja oke ?!


sesuai tak kalau muka aku jadi PEREKE FESYEN ??
haha ! klako ekk !
muka cam siti nurhaliza , tapi jadi pereke fesyen jea ?!!
hahahahaha *bodoh ler tuhh , perasan ! dah tao muka ala-ala kamal adli jea .. nak lebih-lebih sampai dato siti . ap seyhh ! stop ngarodd ! 


Hha ! sesuai tak ?!
n lagi satu sesuai tak muka aku kalau jadi CHEF ?!
*huhh ! muka macam sheila hamzah , ada hati nak jadi chef ! lain lha kalau macam CHEF WAN tuh ! topp kau ! kelass kau jahh ! boleh lha kan ! * ahh , dah bodoh lerr tuh ! perasan lebih lha kau niyhh ! oke fine :(
hha ! touchhh sudah ..
hha ! cukup lha tuh MASTIQA !


aku bukan apa pun . just nak hamek pendapat orang jea .. oke tak kalau satu hari nanti aku jadi pereke fesyen sambil tuh jugak aku jadi chef .. huhhh ! *mengeluh !  macam tak kena jea kan ??? hmm .. bg lha sikedd komen-komen kan .. oke tak kalau aku jadi PEREKE FESYEN dengan CHEF tuh ?!
kalau masak air pun , setengah masak .. lagikan nak masak yang benda berat-berat niyhh ! huhh ! macam mampu jea .. pape pun , aku nak kejar ku punya impian dulu .
MENJADI PHOTOGRAPHER YANG TERKENAL DAN TERMASYUR ! opss ! jangan excited sangat ! kang lain jadi nyer ! haha
















Oke lha , tuh jea kudd aku nak sharing mearing kan .. tadea mender lain dahh aku nak post ..
hheee :) harap diampunkan lha yerr segala kata-kata kesat yang disengajakan tuh ! SORRY GUYS :) Senyum sikedd !




OKEBAI :)
SAYANG UCUK RAPAT-RAPAT ;)
TAKE CARE YEHH !
SALAM ..

Older Post | Newer Post