WELCOME TO MY Kamikselalusendiri Blog. Dashboard | +Follow
//All My Stories

EntriesAboutDarlinksCredits


Pengenalan :)


Heyy Buddyz , I'm Mastiqa Fitry Nor Azmi . I'm Sweet 16 , Muo (MUAR) *loghat muo lee ekk ! Haa , nihh ketua kampung nyee yang asli dan tulen . tiade citak rompak , okayy ?Hahaha Okayy , btw I'm Still Single and THANKS for visite my blog . *yang tak berape nak rupe blog sangat . huuhuhu Okayy , Thankss A Lot :D

Maihh Pakat Jerit Sini

Memekak Dekat Sini Please :D !
Let's Sing The Song


tetttt~
Isnin, 23 Januari 2012 | 0 comments
kau dah buadd keputusan cegitu , aku tak boleh nak halang ! sampai demam-demam kau buadd aku , kau tao tak ?! aku tao ko tak tao pape pasal aku sekarang niyhh kan ! kau sebok sangat layan girl lain kat luar saner ! u see ?? betolkan cakap aku , bile kau dah masok saner , ramai awek ?! HAKIKAT ~!! ape salah aku pd kau ?! sampai kau buadd cegitu pd aku ?! aku kecewa gila babi dengan sikap ko lha sengal ! kau buadd hati aku sakit gilerr ! mana pergi semua janji kau yang kau cakapkan kat aku ?! aku nak cakap ! AKU BODOH SEBAB PERCAYAKAN KAU ! AKU TAK BOLEH NAK LUPAKAN KAU SEBAB BANYAK MENDER YANG KAU CAKAP PADA AKU ! Seriously , satu jea aku nak tao . kenapa kau buadd mender tuh semua ?! k , finee ! benci aku . go to MOTHERFUCKAH bhaiy ! middle finger free tok kau ! aku nak tunai kan satu jea janji aku pd kau ! tolong lha datang jumpa aku ! aku nak bincang dengan kau cara baik . Pleaseee ! I hope that !dan satu janji aku dah langar . aku cakap lepas kau , tadea orang lain lagy kan . takk ! tuh aku dah tipu dengan diri aku sendiri ! aku rasa bersalah gila bila aku langar janji tuh !.. babe ! aku ade gak perasaan , kau buadd aku mcm tunggul kayu tuh kenapa ?! danak sebulan kau tak mecet aku , call ape agy . mmg tak lha kan ! tup tup .. kau mecet aku pukul 11.55 malam 16.1.2012 ~ ape yang ko cakap kat aku .. ko tuh yg tadea perasaan .. BABIH ! fine , tanak ganggu hidup beranak ko lagi . teruskan dengan kau punya GAME tuh !!



















and now , aku dah ade yang lain . aku harap gilerr pada kau , datang lha jumpa aku ! tuh jea aku mintak kat kau !..
OKEBAI .

Older Post | Newer Post